اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی خبر داد

160 مصدوم در حوادث چهارشنبه‌ آخر سال آذربایجان‌غربی/ دو قطع عضوی در ارومیه

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال تا ساعت 23 امشب 160 نفر بوده است، گفت: خوشبختانه تا به این ساعت هیچ فوتی نداشتیم.

160 مصدوم در حوادث چهارشنبه‌ آخر سال آذربایجان‌غربی/ دو قطع عضوی در ارومیه

باقر بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال تا ساعت 23 امشب 160 نفر بوده است، اظهار کرد: از این تعداد مصدومی، 55 نفر از ارومیه و مابقی از شهرستان‌های دیگر استان هستند.

وی با بیان اینکه ارومیه دومین شهر پرحادثه کشور در چهارشنبه‌سوری بوده است، افزود: طبق گزارش تا به این لحظه دو نفر در این شهر دچار قطع عضو شده و خوشبختانه هیچ فوتی نداشتیم.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تعداد مصدومان استان نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش داشته است، بیان کرد: از تعداد کل مصدومان، 111 نفر مرد و 49 نفر زن بودند و بیشترین آسیب‌ها مربوط به سوختگی و جراحات چشم و دست بوده است.

وی خاطر نشان کرد: شهرهای خوی، ماکو، تکاب و سلماس نیز پس از ارومیه بیشترین تعداد مصدومان استان در مراسم چهارشنبه آخر سال را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ ۶۱۰۳۰/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول